On-line nástroje

Jsme fanatiky do statistiky. Ta v dnešní době ukazuje, že 99% zájemců hledají svou vysněnou nemovitosti na internetu prostřednictvím mobilního telefonu nebo přes počítač. Dávno jsou pryč doby, kdy jedinou možnou alternativou pro zadání inzerátu byly tištěné noviny. V našem hledáčku je to nejdůležitější cílová skupina, proto největší část propagace nemovitosti směřujeme právě sem:

  • Vlastní web nemovitosti - není zajímavějšího zájemce, než který přijde na fyzickou prohlídku už rozhodnutý, že nemovitost koupí. 40 % takových zájemců - finálních kupujících, jsme obsloužili v minulém roce. S danou nemovitostí se z pohodlí domova seznámili. Detailně. A to se všemi náklady, půdorysy, revizemi a způsobu financování, které obsahoval vlastní web nemovitosti např. www.dumvhaji.cz
  • Socální sítě:
    • Facebook - tuto sociální sít dle statistik využívá v České republice 4,5 milionu lidí. Lidí, kteří jsou potencionálními zájemci o vaši nemovitost. Samozřejmě, ne každý z nich momentálně změnu svého bydlení řeší. Pomocí sofistikovaných nástrojů ale můžeme takové podrobně zacílit a oslovit.
    • Instagram - tato sociální síť je dítětem Facebooku a v současné době není zdaleka tak využívána pro reklamu. Existuje zde proto velmi široký prostor pro zaujmutí vašeho potencionálního kupujícího.
    • Youtube - denně tento server navštíví X desítek tisíc lidí hledající informace nebo zábavu. Placenou reklamou a připravenou videoprohlídkou zde umíme zvýraznit vaši nemovitost sledujícím, kteří ve vaší lokalitě žijí, nebo jí často vyhledávají.
  • Inzertní servery - k propagaci nemovitosti využíváme 32 inzertních serverů, ze kterých vám pravidelně poskytneme statistiku návštěvnosti. Dostanete tím jasný přehled o počtu denních shlédnutí vaší nemovitosti na naší zpětnou vazbu. 


Off-line nástroje

Nespoléháme se pouze na internet a vašeho kupujícího hledáme i v terénu. Vybíráme vhodné kanály a zajistíme distribuci do předem vytyčených lokalit.

  • Letáková kampaň - necháme grafikem připravit nepřehlédnutelný leták se základní specifikací vaší nemovitosti vč. fotografií a kontaktů. O jejich distribuci se následně postaráme.
  • Označení bannerem - vyloučit nemůžeme ani možný zájem ze strany návštěvníka lokality, kde se vaše nemovitost nachází. Elegantním bannerem i takového informujeme.
  • Fyzická prohlídka - nemůžeme tvrdit, že právě kvůli makléři daný zájemce nemovitost koupí. Můžeme ale s čistým svědomím odpřisáhnout, že právě kvůli špatnému makléři může vaši nemovitost zájemce nekoupit. Na fyzickou prohlídku jsme proto vždy maximálně připraveni. Známe podrobně všechny specifikace nemovitosti, informujeme také zájemce o možnostech financování a následně každému zájemci předáváme všechny informace v připravené Kartě nemovitosti.
  • Prohlídkový den - protože si vašeho času vážíme, směřujeme všechny zájemce na jeden, s vámi předem dohodnutý termín, který pořádáme zpravidla po 14 dnech od spuštění prodeje. Zájemce domlouváme po 30ti minutových intervalech, abychom se každému mohli individuálně věnovat, pohostili jej připravenou kávou a domácím zákuskem.
  • Karta nemovitosti - přehledná brožura obsahuje všechny technické informace včetně půdorysů, měsíčních nákladů, energetického průkazu náročnosti budovy a nabídky financování. Je koncipována tak, aby se k ní zájemce měl tendenci vracet a stále si tak vaši nemovitost připomínal.
logo-2

87 % nemovitostí prodáme do 2 měsíců.

Copyright Realitní makléř Teplice © 2019 | Vytvořeno službou Kolibrio